מוצרים

ניהול מסמכים

קליטה וניהול  מסמכים וקבצים ממקורות מגוונים לרבות קבצים סרוקים, מיילים, פקסים, קבצי קול ווידאו, תרשימים, תמונות, צילומים, קבצי אופיס, pdf ואחרים.

כלים לניהול אפקטיבי

  • גמישות גבוהה ביצירת מאפיינים לתיקיות ומסמכים לשמירה מדויקת ואחזור מהיר
  • ניהול "פג תוקף" ותזכורות למסמך
  • ניהול גרסאות
  • ניהול עבודה משותפת על מסמכים
  • אפשרות להצגת מידע בלשוניות לשיפור חווית משתמש
  • אפשרות להפעלת המוצר דרך מערכות ERP, CRM, ואחרות באמצעות ממשק (API) קל ומהיר ליישום

 יכולות חיפוש מורחבות

  • חיפוש טקסטואלי בגוף המסמך (אופיס, tif, pdf)
  • הצגת תוצאות בפורמט כותרות וטקסט, עם הבלטת מילות החיפוש בדומה למנועי חיפוש אינטרנטיים
  • מסכי חיפוש גמישים המאפשרים חיפוש לפי כל שדה ונתון הקיימים במערכת
  • אפשרות לאינטגרציה עם מנועי חיפוש מורפולוגיים
  • ניהול הרשאות -  תוצאות ממסמכים יוצגו בהתאם להרשאות , כלומר משתמש לא יראה בתוצאות החיפוש מסמכים אותם הוא לא מורשה לראות

 התראות ותזכורות

  • התראות למשתמשים על שינויים במסמכים במקרה של הוספה או שינוי של מסמך לתיקיה
  • קביעת מועדי פג תוקף למסמכים והפקת דוחות מנהלים להמשך טיפול

 עבודה עם כלי אופיס

  •  ייצוא לתוכנת אקסל
  • יצירת מסמכי וורד ואקסל  מתוך המערכת תוך שימוש בתבניות קבועות וייבוא נתונים מתוך המערכת לשדות מובנים

תועלות לדוגמא:

  • יצירת הצעות מחיר תוך שימוש בשדות כגון שם לקוח, וכתובתו המיובאים למסמך מתוך המערכת
  • יצירת פקסים תוך שימוש בשדות כגון הנדון ומספר הפקס שנשתלים במסמך מתוך המערכת

המרת קבצים ל pdf

  • מאפשר למשתמשים ליצור מסמכים בWord ולשמור אותם בפורמט pdf במערכת באופן אוטומטי
  • בצורה זו עורכי המסמכים עובדים בצורה רגילה בWord והמשתמשים רואים את המסמכים ב pdf כדי שלא יוכלו לשנות אותם
  • מתאים לסביבה בה חשוב לשמור על תכנים ללא שינוי ומצבים בהם קיים צורך להוציא מסמכים מחוץ לארגון בפורמט מוגן

תיוק אוטומטי של מסמכים

  • מאפשר תיוק אוטומטי של כל מסמך על סמך המאפיינים שלו
  • הקמה של תיקיות חדשות ללא צורך בהתערבות משתמש
  • שמירה על אחידות המידע ומניעת כפילויות  

 אינטגרציה עם מערכות אחרות בארגון

  • גישה ישירה למסמכים השמורים ב WebNest  מתוך מערכות כגון ERP, CRM, AS400, וכדומה
  • מאפשר גישה למסמכים נדרשים מסביבת העבודה הטבעית של המשתמש ללא מעבר בין מערכות
  • מאפשר שמירת מסכים בתוך מערכת הWebNest  ישירות ממערכות אחרות

מגוון אפשרויות של יבוא ויצוא קבצים

  • טעינת נתונים ב batch ו online למערכת
  • הוספת מסמכים ממערכות אחרות בארגון כגון מערכות ERP, CRM ואחרות
  • יצוא מסמכים, תיקיות ופרמטרים מתוך WebNest לשימוש מערכות אחרות בארגון
  • קליטת חומרים מלשכות סריקה חיצוניות

ניהול היסטוריית שדות

  • ניהול היסטוריה של שדות בודדים כולל תאריך שינוי, שם המשתמש המעדכן, הוספת הערות לבחירה
  • מאפשר לראות מי ומתי ביצע שינויים ומה היו הערכים הקודמים

ביצועים

  • מנוע המערכת מאפשר עבודה של מאות משתמשים בו זמנית
  • עבודה ממקומות שונים ללא תלות גאוגרפית (בארץ בחול)
  • אין מגבלה לכמות מסמכים ומשתמשים
  • המערכת ניתנן להרחבה בקלות ככל שדרישות הארגון גדלות

 אבטחת מידע

  • עומדים בדרישות מחמירות של בנקים ובתי חולים
  • הדפסת מסמכי tif סרוקים לבעלי הרשאת קריאה בלבד. מאפשר הגנה טובה יותר על המידע הארגוני
  • אפשרות לשמירת דפים בזיכרון במקום במחשב המקומי כדי למנוע שמירת מסמכים ע"י המשתמשים והוצאתם מהמערכת